Det här med visslan…

20121030-024510.jpg

Bestämde mig förra året att få till vallpipan i min träning, men fick aldrig till det bra. Jobbat med den till och från, men att få rätt, och framför allt samma, ljud har varit svårt…

…till igår.

Eva visade mig precis(!) hur jag skulle hålla den i munnen. Oj vilken skillnad! Det här är ju nästan löjligt. Här har jag gått med den halvvägs ute, när den egentligen skall ordentligt in. Såklart!

Det innebär en ny chans att lära Ozz och mig vallpipan i vinter. Roligt, roligt.

Kommentera

