Träna med din hund!

Nu har repotaget kommit! Kommer ni ihåg att jag var iväg på ett hemligt uppdrag för ett par veckor sedan. Det var för att fota till reportaget  att träna tillsammans med sin hund. Din Hund, Expressens extrabilaga.

Har inte sett reportaget live, men fick läsa i förväg och det såg bra ut. Skall bli väldigt spännande att se bilderna… kan meddela att jag var fullkomligt slut efter fotosessionen. Fick göra om alla övningar tusen gånger! Att göra armhävningar med Pirri på ryggen om och om och om och om igen var verkligen inte det lättaste. Fotografen: kan du köra ett par till. Shit också, där klippte jag öronen. Ett gäng till. Härligt!

Nu ser jag fram emot att möta glada människor på ängarna runt om i Stockholm, i fullt sjå att träna sig själva samtidigt som de tränar sina hundar. Dessutom ser jag fram emot att läsa tidningen också, såklart.

8 thoughts on “Träna med din hund!

  1. Har fått tag i tidningen nu. Vilket fint reportage! Kul! 🙂 Nu ska jag prova och göra armhävningar med 11,8 kilo mini-aussie på ryggen… Får se hur det går….:)

Kommentera

