Blodbadet på Tovetorp

20121114-212307.jpg

Nu har jag hållit min första presentation på Blodbadet på Tovetorp. Jag överlevde! Det gick till och med bra. Mycket glad över dagens känsla. Nu kan jag luta mig tillbaka och lyssna på de andras presentationer resten av veckan. Skönt.

Hundarna är också med och har spenderat dagen i stugan. Har gått flera småpromenader i skogarna runt forskningsstationen – där Ozz bl.a. frågade om jag ändå inte ville att hon skulle hämta hjortflocken som sprang förbi, det ville jag inte for the record. Denna dag har de skött sig kanon, hängt i stugan tillsammans med ett gäng ben. Duktigaste rovdjuren. Hoppas att det fortsätter i samma anda imorgon.

Kan meddela att studsbollarna nu är på G!

One thought on “Blodbadet på Tovetorp

Kommentera

