Time is on my side, yes it is…

Nä, nu ljuger jag. Sista tiden har det varit väldigt mycket upp och ner när det gäller tiden. Detta har resulterat i många inställda aktiviteter, men… doktorerandet går föra allt. Eller i alla fall det mesta. Men, time is on my side, till slut.

Just nu förbereder jag inför min resa till Hongkong och IMATA-konferensen i djurträning. Hinner dock med mina rovdjur: vallning och klickning är det som gäller. Kamplekar som vi fått i läxa av Malin samt lite agility vid sidan av. Idag hann jag till och med åka och simma en sväng på morgonen! Älskar att bo 100 m från en simhall.

Continue working…

One thought on “Time is on my side, yes it is…

Kommentera

