Got the grip

Laddad djungelkatt

Ikväll åkte Anna, Milla, rovdjuren och jag till Stockholms hundsportcentrum för att provköra den nya hallen. Vi har ju kört på underlaget tidigare i Lotushallen, men hallen var ny. Wow vilken hall – och vilken akustik. Vill dit igen!

Vi hade ett riktigt effektivt pass där vi körde tre olika kombinationer under en timme. Och vi körde hårt! Vi alla blev trötta, och Ozz ligger nu nöjd i soffan.

För min egen del var jag någon annanstans och Ozelot speedad. Hon skötte sig bra, fick till vägarna fint och allt, men… jag var dock splittrad och inte alls fokuserad på vad jag egentligen gjorde. Bra då att ha Anna med som kunde säga vad som egentligen hände.

Skönt att träna inomhus också, särskilt när det är kallt och snö utomhus. Måste dock säga att jag älskar snön! Det är inte alls geggigt inne när vi varit ute dessutom är det sådär skönt mysigt tyst ute.

Förslag: tysksnurr på svart sexa

Kommentera

