Livet leker

Snowman

Uppdaterar inte bloggen eftersom livet leker just nu, och jag helt enkelt inte har tid. Efter Hong Kong-resan har jag levt upp igen, och jag älskar känslan att vara mig själv igen – som att möta en vän jag glömt bort fanns. Vännen som är full av idéer, full av energi och som får saker gjorda. Saknat henne och jag vill njuta av varenda sekund att ha henne tillbaka.

Kan meddela att vi börjat valpkurs för Eva Bodfäldt, och att Bat var den absolut busigaste och mest proaktiva valpen av dem alla! Det är en ”Sikta mot stjärnorna-kurs” för lydnadshundar… vi går den för att jag vill lära mig mer om allt. Hur som, det var ett grymt tillfälle, och jag fick massor av tips och idéer på vad vi behöver fokusera på.

Läxan på Malins valpkurs (shapa två beteenden) går bra, och med tips från Eva så går det än bättre. Häftig synergieffekt.

Ja, och så gjorde vi en snögubbe igår, och idag har jag träningsvärk i rumpan. Mer snögubbar åt folket helt enkelt!

Ha det bäst och njut, njut, njut av livet!

 

9 thoughts on “Livet leker

Kommentera

