Plankutmaning…

bild-2…och jag som inte skulle anta fler sådana här utmaningar (har lite lätt att gå lite för långt). Men kan inte låta bli att haka på plankutmaning som Uppochhoppa-Sofy har startat upp. Gör ju ändå plankan rätt ofta.

Ok, med tanke på gårdagen i fräscht minne, där jag pinade mig igenom 60 sekunder med hjälp av Daniels pepp får jag väl ha det som starttid. På tå och på armbågarna.

Fast jag tror jag kör utan Piraya på ryggen i denna utmaning (bild från Din Hund nov, Expressen).

Nu mot Kistamässan – årets första agilitytävling!

One thought on “Plankutmaning…

  1. Fy f-n för plankan. Vi är tre på jobbet som kör 3*1 minut med 15 sekunders vila (jaja, jag vilar nog lite drygt 15 sekunder…). Tror jag ska dö varenda gång. Nu har jag dessutom varit förkyld en vecka, kommer bli tufft att börja igen. Lycka till med dina plankor!

Kommentera

