Sikte på bensplit

frametastic-2

Blev som sagt inget tävlande idag, istället har vi fokuserat på att få iordning i lägenheten samt tränat.

För min egen del blev det 1km simning. Efter 20 längder var jag trött (läs uttråkad) på att simma, men… det var bara att fortsätta. Räknar antal längder, och kan därför inte tänka på något annat än just det – mindfullness och simning i ett. Efteråt kände jag mig som värsta gummikvinnan. Noggrann att inte tävla med någon idag, och känner inte av nacken. Skall tänka på det; jag är där för att simma mot mig själv, inte de andra.

Ett par timmar senare begav vi oss till ridhuset där Ozz runningträning fortsatte. Fokus på särade bakben, och… jag hinner knappt se. Men enligt bilden är det väl inte helt illa… vi fortsätter.

Kan informera att Bat är bättre i magen nu. Skönt!

3 tankar om “Sikte på bensplit

Lämna en kommentar