Snön kom tillbaka

frametastic-1

På morgonen föll flingor stora som lovikavantar. Försökte ta en cool bild på skuggorn, men… iPhonen kunde inte göra verkligheten rättvisa. Verkligen ett mysigt morgonväder, sådär kl.6 på morgonen. Extra mysigt då att ha möjlighet att promenera till ridhuset och träna där i en timme.

Mötte upp Sandra i ridhuset och fick till ett väldigt nyttigt pass – med stora inslag av passivitet. Fick till både bra kamp, stanna kvar och helt OK ”runda konen”. Dock är inte det riktiga trycket där än, det får vi fokusera extra på nästa gång (använde leksak).

Nu ikväll kom Daniel förbi, fixade Haloumi-couscoussallad – sjukt lyxigt att få det serverat och gott var det också, tackar (borde tagit bild på det), sedan gav vi oss ut med Ozz i löpspåret och fick ihop 6,8 km. Efter 2 km blev det tyngre, men sedan blev det lättare och lättare, i takt med att spåret blev gropigare och isigare… grymt bra kväll även om tempot inte var det högsta.

Avslutade med 15 armhävningar och plankintervall (60+40+30) – där jag hade mjölksyra i magen sista! Åsa hade mer än rätt… men, plankutmaning är plankutmaning.

5 thoughts on “Snön kom tillbaka

  1. Bra jobbat. Ska se om inte jag kan ta mig ut i löpspåret också nu när förkylning gett med sig. Har bara lite svårt att prioritera det… 😉

  2. Jag försökte det förra året, men den slarvade bort massor av rundor jag gjort… så jag har lagt ner den :/ men, ja, fungerar den är det ju askul att se resultatet i slutet av året!

Kommentera

