Effektiv start – kom till botten – stötte ifrån och nådde toppen

Sjuk effektiv morgon för att hinna i tid till jobbet: 10 min morgonrastning, 30 min simning och sedan 30 min promenad – check! Chop chop chop. Igår kändes simningen kanon, idag långdragen – högst troligen är jag påverkad av musiken. Igår musik jag gillade och idag lugn morgonmusik… inte vad jag går igång på när jag tränar. Lovisas tips är något jag borde skall överväga… dock gillar jag att inte ”kunna tänka” när jag simmar.

Fick igår även tipset om Lidingö triathlon förening av badvakterna. Har idag kollat upp föreningen och såg då att de anordnar en triathlontävling den 18 augusti. Verkar ju superkul. Två veckor efter AIM Challange, det är alltså bara att fortsätta rida på vågen.

Efter ett par timmar på jobbet nådde jag botten innan lunch, eftersom ”skitsaker” inte alls gick som jag ville idag. Inget som går att göra något åt, bara att släppa och acceptera att det ibland inte går som man har tänkt.

Efter lunchen körde vi på till kl.21. Kände inte att det var värt att åka till Lidingö vid 18, bara för att sedan åka tillbaka Solna och träna – den tiden kan användas till bättre saker, och kontoret är riktigt mysigt när allt är nedsläckt och tomt på folk. Träningen gick kalas; särskilt bollandet av runningidéer. Ja, och såklart Bats passivitestträning. Det är skönt med sarg…

God natt

Kommentera

