Kontrasternas weekend

bild-3

Helgen började med festligheter och slutade i iskyla.

Haft kurs hos Hundträff.se, där Gina R hade ordnat en mysig agilityhelg med god mat, stughäng och såklart massor agility! Blev helt enkelt mycket lyckat. trots att det var ISKALLT och jag aldrig trodde jag skulle tina upp…

Har även microfirat min födelsedag hos föräldrarna, och fick bland annat bidrag till nya skor. vad säger ni, behövs det verkligen? Nog håller de ett tag till…

Tog även tillfället i akt och mätte Bat, samtidigt som vi tränade på hans favorittrick: 44cm mäter grabben i mankhöjd. Stod blickstilla!

Måste också stoltsera om hur Bat minglade runt medan jag föreläste. Charmade allt och alla och var bara sådär underbar som bara han kan vara. Som sagt, låtsasvalp!

Just ja, gjort årets första – definitivt inte sista – pass på gym. Actic, och det var så jäkla roligt. Har haft träningsvärk lite varstans hela helgen, och ja… det blir verkligen koncentrerat. 8 år sedan jag tränade på gym, dags att komma igång igen. Nu skall jag bara bestämma mig för om det blir Gångsätrahallen eller Frescatihallen – hemma eller vid universitetet. Får filura var jag skapar bäst möjligheter.

One thought on “Kontrasternas weekend

  1. Haha.. nosduttar är Rekas absoluta favorit också!

    Jag kan verkligen rekommendera Frescatihallens gym. Jag har tränat där regelbundet de senaste fem åren och till och från sen 2001. Trevlig personal och modernt gym med fokus på funktionell träning. Dessutom är det sällan trängsel, åtminstone inte den tid på dagen då jag är där. Actic vet jag inget om men Frescatihallen är verkligen bra!

Kommentera

