Fredagsfirande

64898_10151186006525989_455447417_n

Tack så jättemycket Lovisa för denna fina present! Klicka på bilden så kommer ni till Lovisas hemsida.

Verkligen ett JÄTTETACK för alla påringningar, mess och meddelanden under dagen.

Glädje!

Födelsedagsfredagen började med jobb, och med världens bästa jobb och kollegor var det ett rent nöje. Får bli bakat nästa vecka, för det är de verkligen värda.

frametastic-2

Glasögonens dag?

På lunchen blev det, förutom promenad, fårfix och lite ”buppa rumpa” – annat ord för att putta runt damerna utan att egentligen göra en regelrätt vallning. Bat är med i hagen, men gör inget annat än kikar/smyger på dem på avstånd. Ett pass running hanns också med. Har dock tyvärr ingen kamera, kan således inte visa något.

På kvällen blev det simcamp med Daniel i Gångsätrahallen. Nu jäklar skall jag äntligen lära mig crawla! Började med inköp av simutrustning. MEN, jag använder inte baddräkt. Så är det bara. Aldrig haft. Vill inte ha. Jag kör i shorts. Punkt.

Slutade med att jag stod där i baddräkt iaf… hur hände det?! 

Efter god mat och pepp blev det en timmes träning, mycket snack, kallsupar (genom näsan) och kanske en uns av framgång. Det var verkligen s u p e r s v å r t! Nu har jag att jobba på till nästa tillfälle vi skall simma.

På det hela taget en mycket fin födelsedag, särskilt som att solen strålade hela dagen!

Tack än en gång alla ni som hört av dig, det betyder verkligen mycket!

2 thoughts on “Fredagsfirande

  1. Ping: Lucka #2 – Våga testa något nytt! | Team Propiraya

Kommentera

