Nattgäst och hata smällare!

bild

Det har varit en riktigt slapparsöndag. Efter flera timmars discodans kändes det som en bra planering med vilosöndag. Med mig hem fick jag en extra sängkamrat i form av Tess. På bilden ser ni Tess och Bat tävla om vem som kan ligga närmast. Kul lek, i alla fall för dem.

Tanken var att åka och träna agility nu ikväll, och bara ha med mig Ozz – vill inte ha de andra liggandes i bilen. Men de fyrade av smällare här utanför (hata smällare!), vilket gjorde att jag inte vågade åka hemifrån.  Ingen av hundarna reagerade på smällarna, som verkligen var utanför fönstret, men jag vill INTE att de skall hända något när jag inte är hemma som gör att de kommer att reagera. Det var bara till att ställa in.

Istället hade vi turen att få haka på Ullis & grabbarna på kvällspromenad. Det både var mysigt och kul att gå och snacka. Tänk vilken tur vi har att ha sådana grannar!

Kommentera

