Tvättbjörnen?

frametastic-2

Det är tjejerna som regerar på vårt kontor

Nya näsklämman är grym – sitter som en smäck! Inga kallsupar genom näsan idag inte. Däremot gick det kasst eftersom jag stressade. Mental träning FTW – imorgon skall jag bara fokusera på mig själv och strunta i alla andra. Nöta!

Däremot ser jag mer eller mindre misshandlad ut när jag går upp ur vattnet. Daniel sa något om att simmare kallas tvättbjörnarna, och ja, jag förstår varför. På bilden har det gått en 5 minuter, och jag kan säga att jag såg betydligt värre ut direkt efteråt.

I övrigt är det promenader och shaping som stått på schemat. Och springa för Ozzelozz. Vaknade av glädjande besked från Linda, så efter en weekend i Wien är det planka som gäller.

På tal om planka… uppe i 2.10 ikväll, och hade mer att ge, men det är imorgon det gäller; maxtest.

Kommentera

