Dagens botten – dagens toppen

Dagens BOTTEN

  1. Tappade mobilen på väg till bilen, en sträcka på 100 m…
  2. … ringde till den, men ”ngn” måste ha hittat den och bestämt sig för att den var fin – stulen
  3. Mobilen är även min plånbok… Visa/körkort/simhallskort, borta
  4. Missade på grund av ovan en bokad (och betald) tid i Stockholms Hundsportcenter med Jessica och alla pappisar
  5. Det var isigt ute där vi sprang – druttade omkull… slog knä och armbåge
  6. Jag har inget alarm som väcker mig imorgon…

Dagens TOPPEN

  1. Körde en ok crawlpass kl.6.30 imorse, yey!
  2. Bat har snurrat flera varv medsols! Funderar på om jag skall orka sätta båda varven på SD.
  3. Nya jobbdatorn är kanonbra! Ser fram emot ett par jobbtimmar på söndag.
  4. Imorgon åker Sara och jag till Wien! Och vi får sitta ihop på flyget.
  5. Daniel, Ozz och jag tog oss runt 10 km i ISIG terräng runt Bögs gård – vi är så grymmast!!! (Bästa var att enligt runkeeper sprang vi 6.3… vart lite deppig tills Daniel insåg att det var 6.3 MILES *humor*
  6. Åker hem och i ren frustration sätter jag plankrekord på 3 minuer och 10 sekunder, OCH det med en Piraya som hoppar upp och ner från min rygg under hela passet! Grymmast!!

God natt, håll tummarna att  jag vaknar i tid

3 thoughts on “Dagens botten – dagens toppen

  1. Du är så inspirerande!!! Hoppas din telefon kommer till rätta.

    Jag har en fundering på plankan, som du kanske kan svara på. Jag gillar också utmaningen att se hur länge jag kan klara den (2.10) men vad är bästa träningen? Ger det mer att stå längre, eller bör jag dela upp den i flera repetitioner?

  2. Vad glad jag blir, tack!! Tyvärr är jag inte rätt person för att svara på det…. jag har kört intervaller, med 60, 40, 30 sek… men, som sagt. Finns de som kan detta bättre än jag 🙂 Lycka till!!

Kommentera

