Dubbeldiskfisk

frametastic

Får bli en snabbis. Sängen väntar och hoppklass med Ozz imorgon. Piraya gick superfint idag – älskar underlaget i Stockholms hundsportcenter. Hon kändes fräsch och pigg. tyvärr kan vi inte säga samma om handlern, som i den viktiga hoppklassen (vi saknar 1 SM-pinne i hopp) glömde banan i starten och virrade till det totalt. Men men… vi skall ju ha press på oss också.

I agilityn kändes hon än bättre, och jag var mer skärpt. Tyvärr drog jag henne för mycket till slalom, och 5:an var ett faktum. Sedan gjorde hon ett par grymma svängar, så i det stora hela är jag nöjd. Jag ser verkligen fram emot årets säsong med guldfisken!

404542_10151290188691313_1221729082_n

I övrigt, skön lugn dag. Började dagen med Amerikanska bananpannkakor – utan ägg. De var lite lösa, men smakade gott. Använde sirap istället för ägg, vilket brukar fungera ypperligt i vanliga pannkakor, men på Amerikanska behövs nog något annat för att få bättre fasthet. Skall experimentera lite. Senare blev det mys hos fåren – alltså jag älskar att hänga hos fåren. Underbara djur. Träning? Körde en tabata, bestående av burpees, plankor och pilatesbollen. Ville egentligen åka och simma, men det blev lite tight innan tävlingen. Jag väntar till imorgon istället. Den som väntar på något gott.

God natt!

2 thoughts on “Dubbeldiskfisk

Kommentera

