Hur svårt kan det vara?!

frametastic

Jag har alltid levt efter Pippi Långstrumps motto: ”Det har jag aldrig gjort tidigare så det klarar jag helt säkert”. I Linkan skojade vi alltid och sa ”Hur svårt kan det vara!?”. Kan berätta för er att crawl är betydligt svårare än jag trott.

Sent kvällspass, med teknik och kondition på schemat. De andra var grymma. Jag körde mitt eget race om vi uttrycker det milt. Det positiva: jag gick dit! Jag körde efter min förmåga tiden ut. Fick verkligen chans att nöta teknik utan att simma in i någon. Fick till lite känsla ett par längder.

Det är bara att fortsätta dunka kakel. 

Kort summering av dagen: obligatorisk semla på jobbet. Hittade ett snöhjärta på promenaden. Skottat taket på fårhuset – räknas visst inte som träning, men med tanke på att jag fick mjölksyra i ländryggen och att det tog 30 min tycker jag att det borde klassas som träning… Hundarna roade sig med fårkik. Skrattat så mycket att jag fått ont i magen – finns referat på FB. Urgod fruktsallad med sällskap. Power nappat, vilket innebär att jag är fit for jobbnatt – I love!

Let the night begin!

One thought on “Hur svårt kan det vara?!

Kommentera

