Återhämtningshelg & fartrekord

bildHaft en återhämtningshelg utan träning, fast lite sportinspirerat har det ändå varit.

Mat (bildbevis ser ni här intill), vinterstudion (ibland saknar jag att inte ha tv) och 3-kamp (biljard, dart och go-cart). Från början såg jag mig själv som en värdig motståndaren till Mikael vad gäller 3-kampen. Det visade sig dock snart att jag uppenbarligen inte har tränat tillräckligt inom just de där områdena – fast köra bil borde jag ju kunna vid det här laget. Tyvärr är heller inte nybörjartur något för mig och jag blev rejält utslagen i samtliga grenar. Huvudsaken är att man har roligt, eller hur. Och det hade vi! Revanshlusten är också stor… eller enorm.

För att kompensera för avsaknad träning i helgen har både jag och rovdjuren jobbat hårt idag. Kände dock egentligen inte för att springa. Fick jobba hårt med viljan, men det var bara att ta tag i facklan och dra ut. Vilken tur att vi kom ut! Ozz och jag slog fartrekord – fartträningen börjar ta sig! Bat fick förhör på sina läxor, vilket går framåt. I bassängen blev det ett halvtaskigt pass, men som Marie skrev på sin blogg: ”Bättre att göra något än inget”.

4 thoughts on “Återhämtningshelg & fartrekord

  1. Jag har åxå gjort ”något” idag istället för att göra ”inget”. Körde ett styrkepass med så låga vikter att det nog var fånigt… Men jag var iaf på gymmet!

Kommentera

