Loveley lördag

8 mars

Senast igår fick jag frågan ”Hur orkar du?” och idag kan jag svara med att jag gick la mig kl.19 för att sova en stund och vaknande i morse kl.7… Uppenbarligen behövde jag sova. Gäller att bejaka kroppens behov – och skapa eller hitta tillfällen för det.

Tur för oss är det Linkantävling i kväll, och ett av vårens få tillfällen till sovmorgon var ett faktum. Behöver inte åka förrän vid 12, så nu har vi en hel förmiddag att jobba med A1:an inför nästa helg och fixa hos fåren.

Min lila-inspirerade frukost förtärde jag ihop med Paul Auster och en kopp Gotländsk sommarblandning – tror att jag vill äta frukost på Gotland i sommar…

Kommentera

