Musarm

12 marsJäkla handled strular, nu sitter jag med vante på högerhanden för att påminna mig själv att inte använda den. Sitter med tre presentationer för tillfället (Uppsala på torsdag, Gästabudet på fredag och helgens A1:a) vilket sliter sjukt på musarmsmuskulaturen… pajade min arm för två är sedan då jag satt i excell och jobbade. Känns sådär att vara 30 och ha förslitningsskada, men det är bara att låta bli att använda den ett tag så går det över. 🙂 Vänstern fungerar att använda, men… det tar lite längre tid. Tycker inte om när det tar tid.

Till det mer glädjande. Off-track i skogen. Skaren höll för fisken, medan vi andra gick igenom sådär lagom mycket så att det blev jobbigt. Blev ett kort valppass på klubben också innan jag åkte vidare.

Kvällen bjöd först på promenad med Ullis & grabbarna – börjar bli en vana att ses innan kvällens simning – för att sedan sluta i bassängen. Ja, tror minsann att det går framåt. Orkar mer och mer för varje tillfälle. Kul och peppande. Roligt folk är det också, glada. Härlig stämning!

When you want to succeed as much as you want to breath – That’s when you will be successful

 

2 thoughts on “Musarm

  1. Target till vä handen? Funkade bättre än påminnelse om vilken hand när jag hjälpte min mamma. Kram!

Kommentera

