Seize the sun

11 marsSolen sken idag också, bara att ta chansen. Blev ett benstyrkepass på lunchen. Rovdjuren njöt i solen medan jag brände sönder benen med upphopp och utfall. Skippade squatsen, och inget fel på knäna idag…  Riktigt skönt att stå där med solen i ansiktet medan rovdjuren letade efter godis i blåbärsriset.

Kvällen bjöd på agility, där jag ritat en 23 hindersbana av fyra hopp, en tunnel och ett slalom – bygger jag själv behöver jag ha det enkelt. Riktigt nöjd med resultatet. Både djungelkatten och rovfisken gick lysande. Skönt! Själv fick jag känningar i benhinnorna efteråt… måste varit kombinationen av benstyrka och djupt manegeunderlag. Nu är det dock lugnt.

Bat fick såklart träna han också, och han var såklart – som enda hane – kungen av ridhuset.

EMW hopp 11 mar

 

Ask yourself if what you are doing today is getting you closer to where you want to be tomorrow

 

Kommentera

