Galafest och livet

20130421-082809.jpg

Tre dagar av konferens och mingel i Tallinn. Tredje året i rad innebär kända ansikten vilket gör det hela ännu roligare. En hel del föreläsningar som gav idéer och nya lärdomar. Hade velat springa, istället blev det ett pass på hotellets gym. Det blev ett grymt bra pass också – härligt!

20130421-083307.jpg
Rakt från flyget bar det av till Knivsta BK och andra helgen med A1:orna. Dagens tema var redovisning och egenträning – och det briljerade och visade att de inte bara kunde träna hund: de var pedagogiska också. Snyggt jobbat! Idag är det praktikekipage och handling på schemat.

20130421-083624.jpg
Daniel har haft Ozz, så henne hämtade jag direkt på morgonen i Märsta – de hade visst varit på mässa de också, så även Ozz har varit på galej. Bat han har varit hos Eva, så istället för att åka hem i natt sov jag i Almunge. Seriöst, där Eva och Tobbe bor måste vara en av de mest fantastiska platser som finns. Känslan av lugn när jag varit där är så välbehövlig. Verkligen sovit gott i natt.

Igårkväll hann Ozz och jag med en löptur och sedan hamnade jag i lammboxen. Mysig kväll helt enkelt!

Nu kör vi dag två!

2 thoughts on “Galafest och livet

Kommentera

