Kick-off med jobbet

frametasticBefinner mig i en säng på Yasuragi, Hasseludden.Varit en grymt avslappnande eftermiddag. Hunnit med ångbastu, varma källor, tvagning(…) och även en kort löptur runt udden. Kvällen avslutades med en god vegetarisk middag och lingonparfait & choklad till efterrätt.

Hade velat simma i 25m poolen, men… jag har glömt badpåsen hemma. Det innebar att näsklämman ligger kvar hemma. Ärligt, är det inte lika kul att simma bröstsim längre. Inte nu när jag ”kan” crawla. Det är så sjukt mycket roligare att frisimma! Tittade längtansfullt på vattnet, men med simningen ihop med Jessicka och Jani i minnet så gav jag det inte ens ett försök. Kanske  gör ett försök efter morgonlöpningen. Vi får se…

 

2 thoughts on “Kick-off med jobbet

  1. Hey kompis! Du kan inte på allvar låta bristen på en näsklämma hindra dig från att simma!!? Är det inte dags att du lär dig vara utan den? Jag lovar att det går. Lovar!!!! 😀

Kommentera

