Lev som om det inte fanns någon morgondag

När jag känner mig obeslutsam tänker jag så. Vi lever bara en gång; lika väl se till att leva också.

Tävlingen i Hofors främsta framgång var sällskapet. Resultatet på banorna uteblev, men bortser jag från den detaljen, var det en lyckad helg.

20130601-065437.jpg
På väg hem svängde vi av motorvägen för att fånga ett naturreservat, men blev stoppade av en bom. Klockan hade hunnit bli 19, och med lite hundutlämning på schemat var jag något hugad att inte komma till stan för sent. Räknade på kartan att det borde vara en 2km från bom till NR. Hmm… Det var bara att dra på löpskorna och köra. Perfekt. Som jag skev tidigare på Insta: obstacles are there to make you stronger. Hell yeah!

20130601-070322.jpg

<a
I veckan har träningen av samtliga dicipliner gått bra – körde bla bästa (och förvisso enda) simpasset på länge. Häftig känsla att orka allt. Dock påverkar det farten… Även hälsat på mamma och pappa en sväng, Mikael och jag kollade in nya hinderbanan vid Kransmossen , och hann även med en löprunda vid Kyppe.

Kommentera

