Jag tänker…

…att jag skall skriva något i bloggen, men sedan kommer annat emellan. Tycker bilden sammanfattar våra senaste aktiviteter väl.

20130625-203546.jpg

Veckans bästa har i alla fall varit agility med Out-n-out Anna. Bättre motivator är svårt att hitta, och inte ens knotten märkte vi av där timmarna försvann i ett nafs. Bäst helt enkelt.

Näst bäst är väl de tre simpass jag fått till. Idag hade jag riktigt fint flow i bassängen, och i morgon hoppas jag på ytterligare ett lyckat pass. Hoppas även då på att få sällskap av team J, för jag behöver verkligen någon i bassängen som manar på. Annars maler jag mest på. Saknar LTF-gänget.

Kommentera

