The machine is back!

Skippar bild, ni kan se sjön bland mina instagram-bilder – en vacker lugn sjö som vi satte i besittning ikväll. Mötte upp Håkan, Can och… jag och namn, för ett pass i Kottlasjön. Krånglade mig i Orca (vad jag älskar att den har ett rovdjursnamn (späckhuggare för den som undrar)! Till och med ett namn jag funderat på till en framtida hund…) och sedan damp vi ner i vattnet.

Det var varmt & skönt!

Sedan satte vi igång. Simmade 400-ish i taget. Och plötsligt hade vi rundat runt sjön och samlat ihop en 2000m – för varje runda hördes frågan ”ska vi köra lite till?”, som om jag skulle säga ngt annat än ”Check!”…? 2000m är det längsta jag simmat i ett streck, ever. Hur häftigt som helst! Bästa teamet att simma med också, som stöttade hela vägen. Verkligen guld att få debutera under sådana former.

Förutom simningen? NTC mage på lunchen med Camilla och Maria, bästa kollegorna. Vidare till Solna-Sundbyberg där jag mötte upp Karro med barnet på agilitybanan. Vi körde unghundsträning så det stod härliga till. Båda unghundarna visade fina framtassar. Efter simningen var det fåren som fick sitt, eller tja… mest Bat. Fina killen. Lovat Eva att filma vid tillfälle, men… vill att ngn annan filmar så att jag kan bibehålla fokus. Får se om jag kan få sällskap vid tillfälle.

Nä, nu måste jag sova! Har ju flera dejter imorgon…

Kommentera

