Med en kardborre i halsen

frametastic-6

Hade verkligen sett fram emot en aktiv vecka. Debutera microtriathlon med Sofia, träna agility med Linda, nörda med Eva, simma med C, simkursa med Team J och springa intervaller med J. Hinderbana med frivilliga. För att inte tala om volleybollturneringen som Gabe och jag dragit ihop på lördag!

Eva-nörderi blev det, men i morse när jag vaknade upp i hennes stuga i Älvsjö (visste ni för övrigt att Älvsjö och Tyresö inte ligger nära varandra, jag vet det nu… the hard way) efter en rikitgt nördig ”nu-snackar-vi-inlärning-kväll” hade jag känningar i halsen. Tänkte på det Em sagt om ”före-race-sjuka” och tänkte att det nog bara var nerverna inför kvällen.

In my dreams!

Dagen slutade med att jag satt t y s t i lunchrummet och kunde inte få fram ett ljud. Jätteroligt. Verkligen. Eva och N hade en brinnande diskussion som jag mer än gärna hade tagit del av, men… det är nyttigt att lyssna & reflektera också för omväxlings skull.

Nu får vi väl se hur veckan utformar sig. Kursen kan jag ju gå iaf, att lyssna ÄR nyttigt! Men, det där med egenträning kommer det vara lugnt med. Det är tur för de större rovdjuren att vi har fåren. Hur skönt som helst att låta rovdjuren tulla runt med fåren ett par varv för att sedan ligga nöjda här hemma. Måste filma!

Nu Sinnesro – mer om den snart! Love it my friend!!!

 

4 thoughts on “Med en kardborre i halsen

  1. usch, krya på dig, se till att du inte driver dig så hårt att du blir sjuk o sen inte riktigt frisk igen!

  2. Krya på dig!
    Det var superkul att prova på Triathlon så det måste du göra! Min plan är att köra igen den 30 juli (för nästa vecka är jag på Gotland).

Kommentera

