Hinderbanan & näsklämman

20130726-185911.jpg

Igår åkte Gabbe, Kiwi och jag till Kransmossens hinderbana och körde ett pass upplagt av Jessicka (andra delen av Team J). Svetten rann och hela kroppen var mör efter en timme. Kan det inte finnas en sådan bana i Stockholm också. Eller finns det kanske?

Hundarna simtränar för fullt och jag likaså. Två pass utan näsklämma nu. Halleluja moment! Orkar inte fullt så mycket som med ännu, men det blir bättre för varje hundring.

Förutom hinderbana finns det disc golf, och idag körde J och jag en lunchrunda. Jag stod för en riktigt kass runda… Eller vad vet jag. Första gången jag kollade av antalet kast. Får väl se om det går att slå nästa omgång. Hoppas verkligen det! Fast what the heck, det är roligt att spela i alla fall!

Nu kasta lite mer pinne i vattnet så även Ozz simmar lite mer…

Kommentera

