Borås Summer Training Camp 2013 – the (short) story

fantastiska sommaren 2013Åh vad jag ligger efter med bloggandet. Händer så mycket just nu att all tid är guld värd – och där ingår sömn, men nu har jag varit inne i jobbflow i flera timmar så då kan jag gott unna mig några minuter här.

Tänkte skriva pyttekort om världens bästa träningssommar. Det har verkligen varit en fantastisk sommar. Fyra veckor i Borås. Trodde aldrig att jag skulle stå ut så länge, men… tiden har flugit fram. Inte så konstigt med tanke på vad vi gjort:

  • Swim and run runt och i Kypesjön
  • Skogslöpning á la Gabe
  • Nattliga simturer för att inte tala om nattliga löpturer!
  • Tidiga mornar i Öresjö vid Almenäs
  • Frisbeegolf nästan dagligen
  • MTB-turer i skogen
  • Intervaller!
  • Hinderbana

Det jag saknar i listan är sedvanlig agilityträning med Anna, men jag timade min semester lite illa. Får bli höstträning ihop istället.

Nä, dags att blunda – fortsättning på allt som sker kommer snart, i en blogg nära dig!

 

2 thoughts on “Borås Summer Training Camp 2013 – the (short) story

Kommentera

