SHUs agilityläger dag 1

20131005-230047.jpg

20131005-230104.jpg
Full fart och massor av mat är bästa sättet att sammanfatta första dagen på Sveriges Hundungdoms agilityläger.

Extra roligt var att Lilla Sportspegeln följde en av de yngsta deltagarna; Ida och Super Gösta. De intervjuade både Mari och mig i egenskap av instruktörer, och de fick massor av filmmaterial från samtliga deltagare. Även Piraya blev filmad och det vart en grymt läcker gungsekvens! Kommer att bli riktigt roligt att se hur det reportaget blir, återkommer när jag vet när det sänds.

Nu ikväll föreläste jag om tävlingspsykologi, och körde ett nytt koncept med betydligt mer diskussioner än jag brukar ha. Grymt uppskattat! Många kom med nyttiga tankar och upplevelser och för mig var det en boost att köra såhär. Kommer definitivt att bli en upprepning.

Förutom agility har det blivit off-track-promenader, så nu ligger rovdjuren helt utslagna. Härligt! Riktigt bra natur att gå i häromkring. Just ja, även varit noggrann med sjukgymnastiken. Och det känns kan jag meddela. Känns bra!

Sov gott!

Kommentera

