Slalomprojekt och höstträning

Image-1

Vi hade full fokus på slalom igår. Det är så jäkla häftigt när det går upp en epiphany för hundarna, en kan riktigt se hur de ”Meh, var det såhär du menade!! Varför sa ni inte det på en gång!!!??” Underbara hundar och rovdjur!

Löpningen då? Nope… inget med det. Fegisar.  Men en helkväll med Eva blev det, och hjärngympa på hög nivå. Loved it!

I kväll simmade jag ”vi-som-inte-har-något-liv-passet” med Lidingö masters. Inga kända ansikten, men det spelade ingen roll för de som var på plats var urtrevliga och swosh hade 45 min gått och jag sitter nu med känningar både här och där. Innan passet snackade vi en del kring swimrun/aquathlonlopp och simning nästa säsong… bara att prata om det gör att jag blir glad.

Avslutade kvällen med att köra lite hemmayoga

 

One thought on “Slalomprojekt och höstträning

  1. Minns så väl dagen när Lovis sa precis sådär: ”men, varför har du inte sagt att jag ska göra såhär för???”

Kommentera

