Swooosh sa det…

Image-1-3…så har den här veckan gått. Fullt upp har det varit, och säkerligen har det bidragit till att den bara swoooshat fram. Tycker om när det går i ett, samtidigt som att läget är under kontroll.

Simmade med LiTri i tisdags. Gick OK, men känner att jag skulle behöva några hårdare pass för att få till dem bättre. Nu blir det lite att mala på, vilket i och för sig också kan vara bra ibland, men… det har blivit lite för mycket malande i bassängen. Behöver någon att kappa emot. Min intervallvän här på ön, Tilde, hänger i SA för tillfället, så… jag får satsa på Borås nästa vända.

Löpningen har gått kalas. Kommit igång igen efter uppehållet. I kväll körde vi 5*5 min intervaller med 2 min joggvila emellan. Vet egentligen inte om det gick bra eller inte, har ingen koll på farten, men… det kändes ok. Nästa gång ska jag köra vid SoSu eller i slalombacken och ha med mig tidtagaruret. betydligt lättare att ha koll på tempot. Höften håller, så länge jag är noga med PT-Andreas övningar, och det är jag ju såklart! Så sjukt häftigt att de fungerar så bra, magiskt som han själv skulle ha sagt.

Agility! Fick till ett riktigt bra banpass med Ozelot, Tess och Daniel. Vi jobbade igenom en bana som Dorota och Håkan fixat ihop. Det var kul, riktigt roligt. Ser fram emot en helg fylld av agility! Banorna kommer upp på bloggen i nästa vecka. Konstgräs för hela slanten till helgen, lyxigt!

Höstmys blev det idag ihop med Anna & Milla, när vi gjorde Kyrksjöns naturreservat i Bromma – som har grod/paddpassager under vägen, underbart. Därmed har vi lyckats med årets mål: 31 naturreservat!! (Ok, detta var 32:e, men glömt att blogga om reservatet Gud glömde… – en annan gång). Vi gick en skön långpromenad i höstsolen och avslutade sedan med lunch och fika. Kan inte bli mycket mysigare än så, faktiskt. Måste bara tillägga att vi körde mobilens självutlösare på kortet ovan, och det var enda kortet vi tog. One shot is all we need – rutinerade eller vad 😉

Nu tillbaka till programmeringen… 

Kommentera

