Snablar vilken härlig helg

Image-1-5Händelserik helg! Börjar med att jag får ett samtal av Anna, som bjudit ner Stina för att hålla agilitykurs. Visar sig att SJ strular, doh, och att tåg ställs in på löpande band, den stora frågan: kan Stina, Vincent och Hemi åka med er ner till Borås? Självklart! Toppen att kunna lösa det såhär smidigt. Dessutom värsta bonusen att få ressällskap av Stina – kan väl säga att vi hade lite att prata om både ner och upp…

Tetriskänsla FTW!

Portugal-Sverige avnjöts tillsammans med ett glas rött och choklad. Överhuvudtaget var det väldigt mycket choklad och godis denna helg, allt från chokladkakor till färgglada regnbågstårtor. Till det blev det minimalt med träning. Kände mig helt enkelt sliten efter sista veckan med statistik och träning, tog helt enkelt en träningsfri helg med gott samvete. 🙂 Enda träning jag egentligen genomförde skedde på söndagsmorgonen när det blev off-track i Rya åsar-skogen. Riktig fun run-runda. Ja, dessutom hakade jag på grabbarna och körde en discgolfrunda i söndagssolen. Tog inte personbästa, MEN jäklar vad jag gjorde flera bra (läs långa) kast. Riktigt nöjd! Hoppas det blir lika fint väder nästa helg, skulle vara roligt att ta pb innan årets slut.

Bäst på hela helgen var helt klart de två besöken i elefanthuset där vi hälsade på Karin & Markus samt alla de ”små” grå. Mys pys och massor av gos – doftade elefant så det steg ångor runt oss! Vissa arbetsplatser saknar jag definitivt mer än andra och just Borås Djurpark saknar jag sjukt mycket…

Now, back to the fun stat!

 

Kommentera

