Ni vet sådär så att det bubblar…

20131130-004128.jpg

… under ytan. Glädje. Skratt. Agility. Kladdkaka… Var och tränade med Vallentuna BK i kväll i Norra Stockholms Hundcenter och det var helt enkelt super. Precis vad jag behövde.

Skärmavbild 2013-11-30 kl. 00.57.51

Hamnade i klubben när jag flyttade till Stockholm för fem år sedan (helt galet vad tiden går fort!). Började med att jag hade en kurs, som blev två och sedan bara fortsatte det termin efter termin. Haft underbara kursare som hakade på som hjälpinstruktörer och nu är utbildade instruktörer med egna kursare! Så jäkla bäst!

Klubben har verkligen börjat blomma och de är ett toppengäng idag. Nästa år planerar de att genomföra en tävling och jag tror fullt och fast på att den kommer att bli mycket lyckad.

Verkligen glad att jag fick komma och gästspela med er i kväll! 

Kommentera

