Lucka #19 – intervalltips & bonus banskiss

Skärmavbild 2013-12-15 kl. 21.15.30Tänkte att jag skulle ge er ett konkret intervalltips såhär inför jul. Ni behöver 30 min. Från dörr till dörr, vare sig det är ytterdörren eller bildörren. Vad har ni att förlora? Ok då, lite svett…

Give it all you Got!

Uppvärmning 10 min – jogga i lugnt tempo.

60 sekunder max följt av 30 sekunder joggvila * 5 (7,5 minuter)

30 sekunder max följt av 15 sekunder joggvila * 6 (4,5 minuter)

Nedjogg minst 8 minuter

FÄRDIG!

Hur härligt kändes inte det där då?

Bonusbanskiss

EM Stockholm hundcenter

2 thoughts on “Lucka #19 – intervalltips & bonus banskiss

  1. Så fort näsan slutar rinna ska jag köra! Är det inte konstigt att jag inte varit sjuk på hela året, men dagen efter mitt gymkort tog slut blev jag förkyld?

Kommentera

