Swoosh så har en vecka gått!

slutspurt1Vad hände? Kändes som att det var igår nyår firades in och jag på nyårsdagens morgon sprang ner till stan för att hissa Svenska flaggan – riktigt bra start på morgonen och det nya året! Men det var ju för sjutton en vecka sedan!

Sista veckan i Borås blev precis lika bra som alla andra veckor på västkusten denna jul- och nyårshelg. Förutom grym swimrun och löpning med Elin hann jag även med milen tillsammans med Jani och en sväng i bassängen med Team J och Colting. Känner mig riktigt pepp i knoppen, men ena foten har fått en mindre överansträngning. Det sista körde vi ett par varv runt Ramnasjön, Mikael och jag, och det kändes sådär. I alla fall skönt att jag vet vad jag skall göra för att få ordning på det, för jag har fuskat med sjukgymnastiken under västkustvistelsen. Skärpning. En annan sak som också hjälpte var att bada badtunna! Seriöst, det måste vara en av världens bästa uppfinningar. När jag blir stor skall jag ha en badtunna…

Är nu tillbaka på Lidingö och i morgon är det vardag. Haft en fixardag; ni vet vaxat kängorna, spolat av/smörjt Puman (MTB) och städat upp hemma, handlat & lagat mat (major klick på den!) samt tränat. I morgon blir det agility och simning efter jobbet, tight schema så det är bara att få allt att klicka… särskilt köerna ut och in från Stockholm känner jag att jag kan kontrollera extra mycket. Not.

Woop woop

 

Kommentera

