Mycket känslor

Lever i en berg-och-dal-bana. Gjort det sedan okt/nov. Eufori blandas med ett knytnävsslag i magen. Känslan av att vara oövervinnlig blandas med känslan av att vara den svagaste som finns. Känslan av intelligens med känslan av att var riktigt korkad. I denna hisnande färd känner jag att jag är den stabila punkten och det är individer runt omkring mig som är de kurvor, uppförs- och nedförsbackar som skapar dynamiken i åkturen. Känslorna. Jag litar på mig själv. Men det spelar ingen roll när du inte vet hur spåret går.

Lyssnat, för mycket, på poddar. Inspirerande människor som bubblar. Satt därför idag och diskuterade hur mycket vi egentligen fångar dagen (läs livet). Jag inbillar mig vara en sådan som gör det. Men, även jag har min trygghetszon jag håller mina äventyr inom. Att jag njuter här och nu, lyssnar, andas och känner. Hell yeah. Men trygghetszonen…

Ett-och-ett-halvt år kvar. Tusen idéer. Tusen tankar. Säger bara: zonen – beware!

Kommentera

