När mår jag som bäst?

Image-1Helgen har varit välfylld. Om vi uttrycker det milt. Tidig morgon. Sen kväll. Och jag har mått så oerhört bra. Funderat mycket kring just ”när mår jag som bäst?” och en sak jag kommit fram till är att jag mår bra av att coacha andra. Se andra lära och förstå får mig att växa som människa. Glädjen de känner fyller mig. Kunskap är verkligen ett livselixir.

En annan sak är att få vara ute, röra på mig och andas frisk luft. Vallat nu tre dagar i rad, vilket får anses rekord i vinter. Främst är det Bat som har fått arbeta på flickorna och har gjort det bättre och bättre för var dag (doh). Såklart har även Ozz fått buppa rumpa, och även hon gör det så fint. Blir så varm när jag ser mina fina rovdjur jobba för det de är skapta för.

Bonus har varit att få hänga med Anna (för tillfället utan Milla). Hon bjöd på morot/spenatpannkaka. Hallå, hur gott låter det inte? OCH… Lingonsylt till! Kan ju bara inte bli fel. Var supergott och jag kommer lätt att grädda en sådan själv inom snar framtid.

Nu kvällspromenad och sedan natt!

 

Kommentera

