Sugen på agilitykurs lite spontant?

Image-1
Skulle egentligen hälsat på Kristina och hennes Växjö BK i helgen, men så blev det inställt p.g.a. sjukdom. Nu står jag här med en helg som jag givetvis vill fylla med något roligt. Och vad är roligare än att anordna en agilitykurs här i vårt eget Stockholm, på vår alldeles bästa bana i Stora Skuggan bakom Stockholms universitet!

Ni kommer att vara fem ekipage och vi kör i tre timmar. Tema kommer vara FART+handling på förmiddagen (10-13) och tunnel-trubbel med slalom på eftermiddagen (15-18). Du väljer själv om du vill gå en eller båda kurserna. En kostar 450 kr, båda för 800 kr.

Under lunchen föreslår jag en sväng till hundvänliga kafét Skafferiet i Ekoparken (på deras hemsida hittar du även vägbeskrivning till Stora Skuggan).

Senast FREDAGEN 4 april kl. 18.00 behöver jag ha in din anmälan.

Maila mig namn, adress, telefonnummer samt hundens namn och ålder. Skriv gärna även eventuella delar i agilityn som du vill att jag kikar extra på – så siktar jag på individanpassa kombinationerna.

Email: em.wergard@gmail.com

OJ vad ni skall få jobba och ha roligt!!

Först till kvarn!😀

 

Kommentera

