Påsken kom och med den en blobb

Image

Levererar små banskisser ständigt nu… känner att jag gärna gör det. Inspirera till träning. Ovan skiss körde vi med Skarpnäck HU på Skärtorsdagen. Totalt glömt att jag skulle ha kurs med dem, och blev alltså kvar en dag extra i Stockholm. Hur som, det var en riktigt rolig och inspirerande mini-bana. Ta fram klockan och hitta nu tre olika sätt att handla banan. Se vilket är snabbast för just ER!

Eftersom vi fick en extradag i stan spenderade vi eftermiddagen i Hellas. Skall ju köra XTERRA där i sommar är det tänkt, och ville reka MTB-banan. Herre min jävlar!!! Det skall bli oerhört spännande kan jag meddela. Vi behöver utmanas! En annan som såg sin chans var Bat som hittade ett riktigt LERHÅL! Kastade sig ner i det och gottade ner sig ordentligt. Livet skall vara härligt!

Påsken var lugn, men jag åkte hem med en megaförkylning som jag nu legat med i två dygn. Det är tur att det finns serier och fina grannar! Ullis var här och hämtade Bat (Ozz är fortfarande kort i steget efter att ha vrickat sig i agilityn tidigare i veckan), så att han fick haka på grabbarna i naturen. Killen som nu skvallrar på både människor och rådjur med mig tog chansen och stack på hare. Inget som oroar mig – han har ju en historia av att ha stuckit efter hare två gånger tidigare. Men, har har inte gjort det sedan dess, trots MÅNGA tillfällen. Han var nog definitvt understimulerad och behövde sprinag av sig, var visst bara bort en minut, han kom väl på sig😉 Vi får väl se nästa gång vi skuttar runt i skogen.

Slutligen. Kan inte sägas nog många gånger. Lev nu! Ta chansen. Just do it. Vänta inte till måndag för att börja med det nya, starta NU. Gör något idag som tar dig framåt. Fan, det är viktigt! Det är DITT liv!

 

Kommentera

