Evigheternas sommarlista…

Det är evigheters evighet sedan jag bloggade här. Det har hänt så mycket, och det är så mycket av det som är hemligt, att jag låter det som varit bero. Istället fortsätter jag såsom om inget hade hänt. Vad jag syftar på kommer ni få veta tids nog.

Förra sommaren gjorde jag en sommarlista. Givetvis behöver vi även en för i år. Skriver även in ngr saker som redan är genomförda, för det stod på listan, bara att den inte var publicerad då.

  • Boda Borg – Sävsjö helgen som var. Hell yeah vad roligt!
  • Långa löpningar och openwater-pass – första långpasset i löpning på lääänge skedde på midsommarafton, 11 km. Bästa sättet att starta firandet.
  • Åka vattenskidor
  • Klättra
  • Visingsö… eller Gotland, eller Öland eller… jag vill till en ö. Lidingö?
  • MTB på minst tre olika leder. Lidingö check! Nästa blir Stockholms avd. Nästa?
  • Paddla kajak i havet
  • Äventyrsvandra…
  • Volleyboll och brännboll med vänner
  • Nattdopp – check! Efter nattlig löptur… bästa!
  • Brunch… vet ni hur länge sedan det är vi åt en riktig långbrunch? Evigheter… ännue lägre sedan än denna blogg blev uppdaterad!
  • Picknick
  • Allsång på Skansen
  • Hinderbanan på valfri plats
  • skrev jag grilla… helst vid havet, eller iaf vid vattnet, eller ok. På en vanlig hederlig grill.
  • Grilla korv över öppen eld. Helst med tältinslag.
  • Valla, valla, valla… och det VET jag att det kommer att bli massor av i sommar!

På schemat står massor med jobb, så vi får se vad vi kan klämma in.

Är det fler som gjort sommarlistor tro? Ja, och som jag har missat…

Kommentera

