Äventyr 2014: Atleterna

atleterna

Livet är ett äventyr, det är vad jag alltid skrivit, och ibland är det bara att hoppa på. Våga chansa. Vi lever bara en gång och ångrar bara det vi aldrig gjorde. Så jag sa ja. Nu kör vi.

Den 23 augusti kl.20.00 på SVT1 kommer Atleterna köra igång, och… ja, jag är en som kommer vara med och köra järnet. Galet. I know!

Vi kommer att tävla i stavhopp, höjdhopp, bågskytte, sprint, häck, klättring, simning, längdhopp och kula. Grenar som jag kan hantera till grenar jag inte ens hade testat, ever. Det är ett jäkla galet äventyr jag har varit med om. Lärt mig massor om mig själv och om andra… ja, kommer bli lika spännande för mig som för er att titta på.

Tanken är att blogga om det på swimrun-bloggen, men kommer nog slänga in ett och annat här också.

eva-marie wergård atleterna svt 2014Hell yeah, let’s go!

 

Kommentera

