Tankar och kramar

IMG_8254.JPG
La upp bilden för projektet Världens barn som pågår för fullt just nu. Tänker att bilden symboliserar att närhet kommer från alla familjens medlemmar. Oavsett vem som ger dig en kram är en kram alltid en kram.

Senare på dagen nåddes jag av den tragiska nyheten att Sophia Yin avlidit. Sophia är en stor förebild för min inom djurträning. Det material hon delat med världen har varit oerhört betydelsefullt. Att jobba som veterinär och brinna för djurens beteende är unikt. Att brinna för att upplevelsen på djursjukhuset skall vara positivt, något som borde vara självklart men som inte är det. Sophia, du har gett oss oerhört mycket. Tack!

Detta får mig givetvis att krama om mina hundar extra ikväll och dessutom tänka på mina kära som ju bor på andra sidan kusten. Livet är skört. Vi lever en gång just nu. Ta hand om varandra. Lev livet just nu. Låt känslor svalla, drömmar bubbla och tankarna flyga.

Kram!

Kommentera

