Hoppkombination

agilitycourse

Har ju fått vatten i min dator, så efter att ha instruerat kändes det snopet att inte kunna dela med mig av banan vi tränade på… men så lades en länk till en BETA-version av ett banritningsprogram upp på Agility nyheter. Hurrey! Inte alls lika bra som course design, som jag skall fixa tillbaka med nya datorn, men helt OK tills vidare. Verkligen helt OK.

Var inte riktigt denna bana vi körde ute i skuggan, men en liknande. Den andra finns på min FB. Bjuder på denna också för de som är sugna på tips. Tänkte även hinta att är det så att ni är sugna på en PT-timme är det bara att slänga iväg ett email till  mig. Brukar även slänga ut spontantimmar på FB, men de som har mailat och frågat i förväg har förtur till dessa timmar. Brukar gå åt väldigt fort, vilket gör mig väldigt glad! Kul att så många vill gå kurs för mig igen och igen och igen! Att hålla agilitykurser är något som gör mig väldigt fglad, och jag inser att jag borde priotitera det mera… gör mer av det som gör dig glad heter det ju!

One thought on “Hoppkombination

  1. Tjoho, ska testa banan ikväll! Ser bra och lurig ut för vår del🙂 tack för att du delar, ser fram emot vår nästa träff!

Kommentera

