Lyckligt lottad – stort TACK till er!

Skärmavbild 2015-03-31 kl. 22.31.36

I helgen har det haglat tack-meddelanden till mig: segrar, pinnar, placeringar och viktigast för mig: En HÄRLIG känsla inne på tävlingsbanan ihop med sin hund!

Jag har varit i kontakt med mental träning sedan jag var 16 år – då i samband med att jag tävlade elitallsvenskan i hästhoppning. Vi hade även en del föreläsningar i ämnet på gymnasiet när jag läste specialidrott. Började sedan plugga idrottspsykologi 2004, parallellt med biologin. har sedan dess bara grotta ner mig mer och mer i ämnet. Jag älskar och brinner verkligen för ämnet!

Trots att jag VET effekten av att träna mentalt blir jag alltid lika exalterad när jag ser vad det faktiskt gör med en. Det är svårt att beskriva med ord den känsla jag får när jag läser det deltagarna på onlinekursen i tävlingspsykologi skriver till mig; hur de utvecklats. Hur de vuxit. Hur känslan idag är stark och trygg. Är så imponerad och GLAD! För det har verkligen hänt saker!

Tro nu inte att mental träning kommer gratis. Det är träning i rätta bemärkelsen. Och … ja, tränat har de verkligen gjort! De har gett ALLT och verkligen jobbat dessa veckor.

Så, med detta blogginlägg vill jag helt enkelt säga TACK! Ni är fantastiska! Ni vet vilka ni är🙂

Kommentera

