Förändringarnas vindar – vad VILL jag?

Skärmavbild 2015-05-02 kl. 13.17.43Hur kommer det sig att jag inte skriver oftare på min älskade blogg? Ja, för jag tycker verkligen OM min blogg. Finns så oerhört mycket bra text jag har skrivit genom årens lopp. Bara att skriva fler.

Samtidigt, det är många projekt som sker omkring mig just nu. Jag vill mycket och då behöver jag prioritera. Har bara tid att skriva en sak i taget. Jag vill ha kvalité.

Många är det som blir matta av mitt tempo. Bli inte det. Jag gör mycket, ja. Samtidigt, jag vilar mycket, om ni bara visste! När jag inte jobbar eller tränar… ja, då vilar jag. Har inte mycket annat däremellan. Inga barn. Hundarna är en del av min träning. Jobbet är min jobbtid och fritid. Jag äger ingen tv – dator absolut, men ingen tv att försvinna bort i. Jag är effektiv med min dyrbara tid.

Dock VILL jag skriva oftare. Jag VILL dela med mig av tankar kring hund och träning. Det är ju det jag brinner för. I och med tävlingspsykologi-onlinekursen får även jag chans att reflektera över mitt eget liv.

Frågar därför mig själv: vad VILL jag?

Nu har jag fått svaret och alldeles strax får ni veta vilka förändringar som kommer att ske. Till dess… så får jag försöka göra lite sporadiska inlägg. Inom sinom tid kommer det att bli desto fler!

Förändringarnas vindar viner runt mina öron!

One thought on “Förändringarnas vindar – vad VILL jag?

Kommentera

