Full rulle dag två

Skärmavbild 2015-07-03 kl. 00.58.24Så galet mycket jag skulle vilja skriva, men klockan är ett på natten och jag behöver verkligen sova! Dagen har verkligen bjudit på högkvalitativ agility och jag är så jäkla glad och tacksam för att jag får drilla helt underbara ekipage under en hel dag!

Solen har gassat, men med hjälp av parasoll och många BAD har både hundarna och förarna fixat värmen galant! Själv har jag haft keps och saftflaskan redo medan rovdjuren har legat i skuggan. Vilka fantastiska rovdjur jag har! De är verkligen guld.

Skärmavbild 2015-07-03 kl. 00.58.44Önskar att jag hade kunnat lägga ut banorna, men min Course design är avaktiverad på nya datorn. Behöver lösa det. När det är fixat hoppas jag att få upp övningarna.

Nej, nu sova och jag kommer att somna med ett leende. I morgon drar vi till Borås för helg och på måndag är det dags att köra igång dag ”Bonus” på #Agilityskuggan2015 – en kväll i hopteknikens tecken. Ha det super nu!

One thought on “Full rulle dag två

  1. Bara att maila till Clean run att du har bytt dator så får du en ny aktiveringskod

Kommentera

