TACK – ni inspirerar mig!

Skärmavbild 2015-10-11 kl. 22.14.38Vilken helg! Vilket gäng! Känner mig superinspirerad! Spenderat helgen hos Emelie på Vinna Hundcenter, där både agility- och lydnadsförare drillats i mental träning. Det har skapats givande diskussioner kring många ämnen inom idrottspsykologi, och det tåls att skrivas igen: det har varit en mycket lyckad helg!

Bilden här intill gjorde jag i somras, men jag tycker att andra stycket passar så väldigt bra in på denna helg att jag väljer att använda bilden.

The strength of others inspires me

De som varit med denna helg har inspirerat mig. Är imponerad över hur alla öppnade upp och gav av sina tankar. Sådant är styrka för mig, och den styrkan är inspirerande. Jag växer av att se andra växa. Jag blir glad av att se andra få epiphanys. Det är häftigt att få vara en del av andras upplevelser. TACK Emelie och ALLA deltagare för att ni var med och gjorde den här helgen. Nu är jag fylld av pepp, nya idéer, glädje och… INSPIRATION!

UnstopPable – cause WE can!

4 thoughts on “TACK – ni inspirerar mig!

  1. Tack själv. Vi hade riktigt roligt och jag känner mig full av glädje och inspiration. Är så jäkla stolt över mina fantastiska elever!

  2. Själv tycker jag att DU är otroligt inspirerande!
    Fantastisk energi och generositet med kunskap och genom att bjuda på dig själv.
    Jag är så laddad efter denna helg, fick verkligen mersmak och hoppas på en fortsättning😀

  3. Tack! Känner mig inspirerad efter helgen. Lösenord ändrade och inspirationsmusiken tillbaka i ”lurarna” igen och bok skall inhandlas som belöning i kväll. Lycka till på SM!

  4. Jag fick mycket inspiration denna helg, var och tränade idag utan kommendering men tänkte bara tanken sträck på dej och gå med självförtroende och det funkade hunden gick helt perfekt 😊

Kommentera

