Agilitybanan med känsla av flow!

IMG_7884 I helgen när jag var hos Emelie och hade workshop i tävlingspsykologi byggdes denna agilitybana upp. Riktigt flytig hoppbana blev det. Visst, jag skulle kunna återanvända den på agilitykurs, men ser hellre att andra får chansen att jobba igenom den. Innehåller flera bra bitar att hantera och handla för en klass 1 eller 2 hund. Kör med rejäla avstånd och full fart, då blir jag GLAD!

Bats agilityträning börjar ta fart och vi får till en del bra pass. Mycket tack vare Lindas utmaning. Ni lär få se när den är fullbordad, innan dess håller vi den hemlig. Resultatet kommer onekligen att bli roligt, för alla!

Skärmavbild 2015-10-13 kl. 17.00.08Nä, nu dags för lunch. Hinna äta innan rovdjuren och jag beger oss västerut, mot Mariestad BK. Vi skall hålla föreläsning i idrottspsykologi där ikväll. Hör av er till MBK och kolla hur det ser ut med platser, alltid kul med mycket folk!

Ha nu en riktigt bra dag och se till att göra något med just denna dagen som tar er minst ETT steg närmare ert mål! Själva tar vi ett slalompass innan vi drar västerut! Ja, och i morse rev jag av ett gäng intervaller i Borås simarena, allt för att känna att flåset är på topp inför helgens bravader.

Mer om det i morgon! Nu, may the FLOW be with you!

4 thoughts on “Agilitybanan med känsla av flow!

  1. Sjukt bra föreläsning och riktigt inspirerande föreläsare! Sitter hemma nu och bara har en såndär härlig känsla i hela kroppen. Är så häftigt hur mycket som egentligen sitter i huvudet! Nu ska allting få sjunka in ordentligt 😊 Keep up the good work!

  2. Den här banan sparade jag ner när du skrev blogginlägget, och i förrgår körde jag den med min nyligen uppflyttade klass 2-hund! Oj vad rolig den var, och vad nyttigt det var! Vi hade massor med pill, och som vi sprang! Tack för en trevlig bana!😀

Kommentera

