MUSH-ambassadör

  
 
I snart ett år har jag hett mina rovdjur färskfoder från MUSH. De hittade mig via ett reportage i Härliga hund, som handlade om att vara aktiv med sin hund. Om det är något jag är så är det aktiv – försöker att leva ett hundliv till fullo och ge mina rovdjur allt de behöver för att kunna leva, må bra och prestera. 
Jag har inte testat färskfoder på riktigt tidigare, och gick in i det hela förutsättningslöst. Kan efter ett år konstatera att jag är mycket nöjd. Framförallt har jag märkt störst effekt på min gamla Piraya på 13år. Hakar på i terrängen som en unghund, får kommentarer som Oj, det syns verkligen inte att hon är gammal. 
Vi har inte varit missnöjda på tidigare foder, mina hundar mår bra på det mesta. Men det betyder inte att jag inte ser en positiv skillnad nu, en sådan sak är mängden skit… Oj vad mycket de tar upp av MUSH. Och det går inte att säga något annat än att rovdjuren ÄLSKAR att äta kött. Dessutom är det förvånandsvärt lätt att hantera fodret trots att det är frysfoder. Ta fram det som behövs på kvällen och dagen efter är det redo för servering. Bullarna till Piraya tinar på en kvart. Grymt nöjd. 
Dock använder jag fortfarande torrfoder på våra längre resor, om det inte finns en hundaffär lättillgängligt som säljer MUSH. Hur löser andra färskfoder-användare resor där det inte alltid finns frys att tillgå?🙂

One thought on “MUSH-ambassadör

Kommentera

